Flytterengøring

Med vores centrale beliggenhed udfører vi erhvervsrengøring i København og på hele Sjælland.

Flytterengøring

Flytterengøring på hele Sjælland

Når det er blevet tid til at flytte, så er der rigtig mange ting, som du allerede skal tage stilling til, og slutrengøringen bliver derfor ofte kun en eftertanke, som sjældent er til at overskue i processen. At håndtere al logistikken under en flytning tager nemlig ofte al din tid, og derfor kan det være rart, at en af opgaverne bliver varetaget af nogle andre.  Den følelse kan vi godt forstå, at du sidder med, for flytterengøring er en stor opgave, da man naturligvis gerne vil forlade de gamle lokaler på ordentlig vis og med god ro i maven.

Hos AUREL vil vi gerne sørge for, at du ikke står alene med den opgave. Vi har nemlig mange års erfaring bag os med flytterengøring, så vi ved om nogen, hvad dette indebærer. Du er med AUREL garanteret en rengøring i højeste kvalitet, hvor der ikke bliver gået på kompromis med noget.

Aurel | Professionel Erhvervsrengøring på Sjælland
Aurel | Professionel Erhvervsrengøring på Sjælland

Specialuddannede rengøringsmedarbejder med mange års erfaring

Det er vigtigt for os, at vi altid kan stå inde for det, vi laver – og vores specialuddannede rengøringsmedarbejdere gør hver dag et stort stykke arbejde for at imødekomme dig og branchens høje standarder. Der bliver nemlig stillet tårnhøje krav til rengøringen i Danmark, så alle kan færdes i et sundt miljø med gode forhold. Det er du også sikret, når du vælger AUREL til at udføre din flytterengøring.

Vi sørger for, at du kan efterlade de gamle lokaler ordentlige, pæne og rengjorte. Der bliver ikke gået på kompromis med noget, når AUREL kommer forbi og står for din flytterengøring. Vores dygtige team af medarbejdere har mange års erfaring bag sig inden for forskellige typer af rengøringsopgaver, så de er udrustet til at varetage enhver form for rengøring.  

Miljøskånsomme produkter og nyeste teknologi

Hos AUREL vil vi gerne passe på dig og miljøet. Det synes vi, at vi både skylder vores mange kunder men i særdeleshed også vores skrøbelige planet. Derfor anvender vi hos AUREL så meget som muligt produkter, der er skånsomme over for miljøet. Det gør vi bl.a. fordi, det er bedre for vores jord, men i særdeleshed også fordi vi gerne vil passe på dig og vores medarbejdere. For at skabe og bevare et godt og sundt indeklima benytter vi miljøvenlige rengøringsmidler. Desuden anvender vores medarbejdere så lav dosis som muligt samt støvsugere med filtre, så vi passer godt på hinanden. Yderligere anvender vores medarbejdere nyeste teknologi og ergonomiske rengøringsvogne og -hjælpemidler, så de har gode arbejdsforhold.

Skal du flytte i nye lokaler?

Du kan med ro i sindet vælge AUREL til din flytterengøring, fordi du er garanteret et virkelig højt rengøringsniveau, en løbende og åben dialog samt en sikker og tryg samarbejdspartner, der hele tiden bestræber sig på at imødekomme dig og dine behov. At flytte er ingen lille opgave, og når først alle tingene har skiftet lokation, så vil du hellere bruge din tid på at pakke ud og komme i gang det nye sted. Det forstår vi godt – og derfor kan du altid få hjælp til slutrengøringen i forbindelse med en flytning hos AUREL. I fællesskab finder vi frem til den bedste løsning og arbejdsplan, så du gennem hele processen ved, hvad du får. Det er helt afgørende for os, at du får en god oplevelse, hvor du har tillid til os hele vejen igennem.

Så står du og så skal rykke videre, så ring til os allerede i dag på 70 60 33 55, send os en mail på info@aurel.dk eller udfyld kontaktformularen. Vi vil hellere end gerne hjælpe dig! 

Vi sætter en ære i at gøre en positiv forskel for vores kunder. Ring til os og hør mere. Ingen opgaver er for små, og ingen for store. Vi klarer alle rengøringsopgaver med et smil.

FAQ - Oftest stillede spørgsmål

Vores team består kun af professionelle rengøringsfolk, der alle har en faglig stolthed for deres fag. Vores serviceleder har Insta800 certificering hvilket er med til at gøre arbejdsprocesserne mere effektive. I kan få de samme faste rengøringsfolk, der kommer ud og gør til jeres kontor i Rødovre rent. Hos os får I en samarbejdspartner, der tager rengøringen af jeres kontor alvorligt - lige så alvorligt som I gør det.

Ja. Fordi vores rengøringsassistenter bor tæt på jeres virksomhed, og kan vi tilbyde jer en super fleksibel erhvervsrengøring - også uden for jeres normale arbejdstider. Vi kan eksempelvis gøre rent hos jer i weekender eller om aftenen.

En god erhvervsrengøring er vigtig for at sikre et godt indeklima og for at forebygge skader på inventar og bygning. Det er også vigtigt for at sikre, at alle regler overholdes til punkt og prikke. Erhvervsrengøring er en tillidssag. God kommunikation og uddannelse giver et godt samarbejde. Som virksomhed slipper I for at bøvle med fraværende medarbejdere, ledelsen af rengøringsmedarbejdere.

Vores forskellige rengøringspakker er billigere end man skulle tro. Prisen på kontorrengøring hos jer afhænger blandt andet af jeres lokalers størrelse, samt hvor tit og hvor meget I ønsker rengjort. Få et skarpt tilbud i dag. Vi kommer gerne ud og måler op så vi præcis ved antal kvm. og rengørigøringsplanen for at give en god pris.

Erhvervsrengøring er den type rengøring, der udføres i og på erhvervsejendomme. Rengøringen kan omfatte alt fra rengøring af kontorer og butikker til rengøring af industrielle bygninger og lokaler. Erhvervsrengøring kan også omfatte rengøring af udendørs arealer såsom parkeringspladser og haver.

Rengøring af kontorlokaler er ofte mere komplekst end rengøring af private boliger, da der er flere forskellige typer af arealer og overflader, der skal rengøres, samt krav der skal opfyldes. Erhvervsrengøring kræver derfor ofte specialiseret viden og udstyr.