Tæpperens erhverv

Med vores centrale beliggenhed udfører vi tæpperens for virksomheder i København og på hele Sjælland.

Tæpperens

“Vidste du godt, at der over tid ophober sig enorme mængder snavs, støv og skidt i dine tæpper?”

Du har måske tænkt tanken, men det er ikke sikkert, at du har været klar over, hvor meget skidt, og hvor sundhedsskadelige urene tæpper, egentlig kan være. Det er først efter en grundig og effektiv tæpperens, at vi egentlig opdager, hvor beskidt tæppet hidtil har været.

Heldigvis er vi hos AUREL netop eksperter i tæpperens. Vores dygtige team af rengøringsmedarbejdere har speciale i grundig rens af alle slags tæpper. Når et tæppe eller gulvtæppe er udsat for daglig trafik, så slider det hurtigt på tæppet, som skal kunne modstå årstidernes skiften og det skidt, der følger med. Her kan en god tæpperens gøre underværker for både dig og dine omgivelser.

Aurel | Professionel Erhvervsrengøring på Sjælland
Aurel | Professionel Erhvervsrengøring på Sjælland

Undgå allergener og dårligt indeklima

Ser dit gulvtæppe lidt træt ud? Er du begyndt at se pletter, som ikke var der før? Er luften i lokalet blevet en smule tung? Hvis det er tilfældet, er det måske på tide at overveje professionel tæpperensning. Beskidte tæpper og dårligt indeklima hænger nemlig unægteligt sammen, og derfor er en tæpperens utrolig vigtig at prioritere. Når tæpper kan indeholde så meget støv og skidt, så kan det have en rigtig negativ påvirkning på omgivelserne. Det betyder bl.a. at allergener kan ramme sit højeste, og at indeklimaet bliver en meget tung og ærgerlig affære.

Hos AUREL vil vi gerne hjælpe jer med at fjerne allergener og andre forurenende stoffer, der kan blive fanget i tæpperne. En regelmæssig tæpperensning kan ikke blot forbedre tæppernes udseende, men altså også forbedre luftkvaliteten i dine lokaler. Vi bruger kun de bedste værktøjer og rengøringsprodukter, og vores team er højt uddannet i de nyeste rengøringsteknikker. Som følge heraf kan du være sikker på, at dine tæpper bliver rengjort grundigt, sikkert og professionelt.

Skal AUREL varetage din tæpperens?

Hos AUREL vil vi hellere end gerne være din samarbejdspartner, når det kommer til rens af dine tæpper. I fællesskab finder vi ud af, hvad du har brug for, så vi sammen kan finde den bedst mulige løsning til dig. Det er vigtigt for os, at du er tryg hele vejen igennem processen, og derfor er den åbne dialog også en essentiel og stor del af vores daglige arbejde.

Så opnår du tryghed og tillid i leverancen hver gang og føler, at der bliver taget hånd op netop din rengøringsopgave. For os hos AUREL er alle opgaver lige vigtige, og den følelse vil vi gerne have, at alle parter sidder tilbage med.

Står du og har brug for en grund tæpperens? Så tag endelig kontakt til os med det samme.  Vi har stor erfaring med rengøring af tæpper i alle former og størrelser, og vi vil arbejde hårdt for, at dine tæpper kommer til at se så tæt på nye ud som muligt. 

For at skabe og bevare et godt og sundt indeklima benytter vi miljøvenlige rengøringsmidler. Desuden anvender vores medarbejdere så lav dosis som muligt samt støvsugere med filtre, så vi passer godt på hinanden. Yderligere anvender vores medarbejdere nyeste teknologi og ergonomiske rengøringsvogne og -hjælpemidler, så de har gode arbejdsforhold.

Skal du flytte i nye lokaler?

Du kan med ro i sindet vælge AUREL til din flytterengøring, fordi du er garanteret et virkelig højt rengøringsniveau, en løbende og åben dialog samt en sikker og tryg samarbejdspartner, der hele tiden bestræber sig på at imødekomme dig og dine behov.

Med en rengøring varetaget af AUREL er du sikret rengøring på absolut højeste niveau, hvor der er både stor erfaring og kompetente mennesker bag. Du får med os en professionel samarbejdspartner, der sikrer både tryg, tillid og sikkerhed i leverancen.

Ring til os allerede i dag på 70 60 33 55, send os en mail på info@aurel.dk eller udfyld kontaktformularen. Vi vil hellere end gerne hjælpe dig! Vi lover korte svar tider og hurtig levering.

FAQ - Oftest stillede spørgsmål

Vores team består kun af professionelle rengøringsfolk, der alle har en faglig stolthed for deres fag. Vores serviceleder har Insta800 certificering hvilket er med til at gøre arbejdsprocesserne mere effektive. I kan få de samme faste rengøringsfolk, der kommer ud og gør til jeres kontor i Rødovre rent. Hos os får I en samarbejdspartner, der tager rengøringen af jeres kontor alvorligt - lige så alvorligt som I gør det.

Ja. Fordi vores rengøringsassistenter bor tæt på jeres virksomhed, og kan vi tilbyde jer en super fleksibel erhvervsrengøring - også uden for jeres normale arbejdstider. Vi kan eksempelvis gøre rent hos jer i weekender eller om aftenen.

En god erhvervsrengøring er vigtig for at sikre et godt indeklima og for at forebygge skader på inventar og bygning. Det er også vigtigt for at sikre, at alle regler overholdes til punkt og prikke. Erhvervsrengøring er en tillidssag. God kommunikation og uddannelse giver et godt samarbejde. Som virksomhed slipper I for at bøvle med fraværende medarbejdere, ledelsen af rengøringsmedarbejdere.

Vores forskellige rengøringspakker er billigere end man skulle tro. Prisen på kontorrengøring hos jer afhænger blandt andet af jeres lokalers størrelse, samt hvor tit og hvor meget I ønsker rengjort. Få et skarpt tilbud i dag. Vi kommer gerne ud og måler op så vi præcis ved antal kvm. og rengørigøringsplanen for at give en god pris.

Erhvervsrengøring er den type rengøring, der udføres i og på erhvervsejendomme. Rengøringen kan omfatte alt fra rengøring af kontorer og butikker til rengøring af industrielle bygninger og lokaler. Erhvervsrengøring kan også omfatte rengøring af udendørs arealer såsom parkeringspladser og haver.

Rengøring af kontorlokaler er ofte mere komplekst end rengøring af private boliger, da der er flere forskellige typer af arealer og overflader, der skal rengøres, samt krav der skal opfyldes. Erhvervsrengøring kræver derfor ofte specialiseret viden og udstyr.